8 ugers stressreducerende mindfulness meditations forløb.

Mangler du energi og overskud i hverdagen? Sover du dårligt? Føler du stresset og har svært ved at finde ro og mening i tilværelsen.

Så er dette 8 ugers mindfulness meditations kursus noget for dig. Mange undersøgelser og videnskabelig forskning peger på at mindfulness meditation har en dokumenteret positiv indvirkning på humør, energi, modstandskraft, stress og angst. Herudover opbygger du også en forøget evne til at være koncentreret og fokuseret.

8 ugers kursus – 8 moduler

Vælg dato og tidspunkt:

Tirsdag den 30. august kl. 8 – 10:30.
Herefter hver tirsdag bortset fra tirsdag den 6. september. Sidste gang den 25. oktober.
Sted: Masnedøgade 20. 2.sal

Onsdag den 31. august kl. 17 – 19:30.
Herefter hver onsdag bortset fra den 7. september. Sidste gang den 26. oktober.
Sted Masnedøgade 20. 2.sal.

Pris 4.600 kr. som betales ved tilmelding på 856741.

Hvem deltager på kurset:
Alle der har lyst til at lære konkrete og enkle teknikker til at udvikle balance energi og overskud i livet.

Du lærer at anvende forskellige mindfulness-teknikker, afspændingsøvelser og øvelser der enkelt og hurtigt kan give dig energi og bringe dig tilbage i ro og balance. De kræver ingen forkundskaber at deltage.

På kurset arbejder du med:
– At udvikle balance og overskud i hverdagen
– At håndtere hverdagens udfordringer
– At reducere oplevelsen af stress og angst
– At skabe personlig energi og overskud
– Vi arbejder med kropsscanninger, lette yogaøvelser og meditationer.

Dit udbytte:
– Mere energi, balance og overskud i hverdagen
– Bedre søvn
– En styrket evne til at håndtere stress og angst
– En forbedret evne til at holde fokus
– Viden om hvordan du kan påvirke dit humør og din mentale tilstand.

Om mig
Jeg har mange års erfaring i meditationspraksis og har modtaget undervisning og inspiration fra en lang række mentorer og lærer blandt andet Jes Bertelsen, Bob Moore, Jon Kabat-Zinn, Teresa af Avila og Frans af Assisi for blot af nævne nogle. Jeg har deltaget i flere retreat og har selv en daglig meditationspraksis. Jeg modtager løbende undervisning og korrektioner til egen praksis. Mit udspring for alt hvad jeg laver, er hjertet og hjerteenergien. Jeg tror på at vi alle er forbudne og at alt er energi. Jeg er professionel og har en høj etik i mit arbejde med stor respekt og kærlighed til den enkelte. Det er vigtigt for mig at du føler dig tryg.

Lise Lindvig Consulting
Dyrehavevej 12, 3 th.,
DK-2930 Klampenborg
CVR: DK-37204781
M: +45 30 46 46 05

KONTAKT LISE LINDVIG

De tre måneder vi I Karmameju Skincare mediterede med Lise Lindvig, igangsatte en forandring i hverdagen og personligt for vores medarbejderne. Både på arbejdspladsen og privat.

For mange var meditation nyt, men Lises meditationsmetode er for alle, og medarbejderne følte en forandring allerede fra første gang. Vi mediterede to gange om ugen, inden frokost.

At lære at finde ro i en omskiftelig verden er essentielt og vi er taknemmelige for den dybere introduktion ind i meditations ro og frihed, som på blot 3 måneder blev en mere naturlig del af alles hverdag, som vi nu kan øve og mestre selv, både på arbejde og hjemme. Jeg vil varmt anbefale Lise Lindvig både personligt og for hendes meditationsarbejde, til alle som måtte ønske at skabe positiv forandring på arbejdepladsen.

Mette Skjærbæk, Kreativ direktør og Grundlægger, Karmameju Skincare

Lise Lindvig bruger sin stærke erhvervserfaring og forståelse for at være på en travl arbejdsplads i hendes arbejde med meditation; Hun ved, at det sværeste er at bevare fødderne på jorden og være nærværende og givende under stærkt pres og skaber med sin rolige stemme og guidelines netop energi og tilstedeværelse til deltagerne. Alle går derfra i bedre humør. Hun er dedikeret og empatisk og er selv et godt resultat af netop det fokus i meditationen. Mine bedste anbefalinger!

Annette Møller

Meditation på arbejdspladsen.

I denne tid, hvor mange føler sig stressede, står det psykiske arbejdsmiljø under pres. Her kan meditation hjælpe med at øge den mentale sundhed og det psykiske arbejdsmiljø og være en stor hjælp i en tid, hvor mange føler sig udfordrede.
Fordelene ved at meditere er mange. Effekten af kort tids daglig meditation er:

– øget mental kapacitet og evne til at koncentrere sig

– reduktion af stress i krop og sind og en bedre kontakt med nuet

– en mere fokuseret tilgang til arbejdet

– flere endorfiner der skaber velvære og lykke

– større overskud til at håndtere dagens opgaver

Et typisk for forløb vil være 2 x en halv times meditation om ugen fx. i forlængelse af frokostpausen. I øjeblikket forgår meditationerne online.

Kontakt mig på 30464605 eller på kontakt@liselindvigconsulting.dk så kan vi sammensætte et program der passer lige netop til din virksomhed.

Formålet er at få et pusterum i hverdagen og blive fyldt med ny energi og velvære.

Er I en mindre gruppe som ønsker et privat meditations arrangement er det også en mulighed. Enten på Østerbro eller på din lokation.
Kroppen afspændes og sindet vil finde ro.
Et boost af velvære og glæde.
En følelse af sundhed og balance.

Kontakt mig her eller på 30464605 for yderligere info og tilmelding.

Online live meditation

Søndag kl. 20.

Fordelene ved at meditere er mange. Effekten af kort tids daglig meditation er at: – du øger din mentale kapacitet og evne til at koncentrere dig – du reducerer stress i krop og sind og du får bedre kontakt med nuet – du producerer flere af de hormoner der skaber velvære og lykke så du føler en større tilfredshed med livet. Vil du gerne i gang med at meditere og få glæde af de mange fordele, kan du deltage i mine online live-meditationer hver onsdag og søndag kl. 20.

Det foregår på Zoom. Emnerne vil være forskellige fra gang til gang. Vi mediterer ca. 1/2 time.

Du melder dig til her:
Ved at sende mig dit navn på kontakt@liselindvigconsulting.dk eller på 30464605.

Lise Lindvig Consulting
Stokkerup
Standvejen 724
DK-2930 Klampenborg
CVR: DK-37204781
M: +45 30 46 46 05

Pauserne er vigtige

Pauserne er vigtige – både de lange som fx sommerferien og de kortere som en enkelt fridag, ligesom pauserne i løbet af en dag kan give dig et mentalt mellemrum hvor du for en stund slipper fokus på det du er i gang med og kommer i kontakt med dig selv. Du vender friskere og mere fokuseret tilbage. Jeg har lavet en lille åndedrætsmeditation til dig – jeg kalder den pauseknappen. Den tager 5 minutter.

God fornøjelse.